Wednesday, August 29, 2012

Cara Mengelakkan Selipar Daripada Dicuri

Assalamualaikum and hai eveli-bodi !


Haha.. mahu tergeliat sekejap lidah nie nak menyebut perkataan tu sepatah demi sepatah. Maklum sahaja lah Ayat Mat Rempit, memang gitu kan?

Tapi bukan itu sebenarnya yang ingin Ieyza ceritakan disini. Dan rasanya, korang semua pon sedia maklum yang tajuk kali nie semestinya lah ada kaitan yang tersendiri dengan entri kali nie. kan?

Kalau tak, nak buat apa wujudkan entri nie. Ye tak? Okey, tanpa membuang masa korang lagi.

Inilah cara-caranya :


Haha. So, bagi sesiapa yang risau atau takut akan kehilangan selipar yang disayangi sepenuh jiwa dan raga. Boleh lah buat macam yang ditunjukkan kat gambar di atas tu ye. hihi

Selamat Mencuba !


0 jejari komen: